امتیاز کاربران
ضعیفعالی 
تاریخ ایجاد در 22 اسفند 1391
ROOT» دسته: اخبار
نمایش از 22 اسفند 1391 بازدید: 2246
پرینت

طي ساعات آينده ؛

"وزش باد" افزايش مي يابد

طي روزهاي سه شنبه و چهارشنبه در استان اي واقع در "دامنه جنوبي البرز" وزش باد قابل توجه خواهد بود.

"سازمان هواشناسي کشور"، امروز"دوشنبه 21 اسفند ماه 91" ، نقشه هاي پيش يابي "هواشناسي" نشان مي دهد که سامانه بارشي امروز در برخي نواحي مرکزي، جنوبي و نيمه شرقي کشور فعال بوده و سبب ابرناکي ، بارش باران و رعدو برق و" وزش باد"در اين مناطق مي گردد.

 

از بعدازظهر امروز بتدريج در نواحي مرکزي کشور از ناپايداري ها کاسته مي شود ولي در استانهاي شرقي بارش تا اواسط فردا"سه شنبه 22 اسفند ماه 91" ادامه خواهد داشت.

 

شايان ذکر است در اين روزها "خليج فارس" مواج خواهد بود و همچنين سرعت وزش باد در استان هاي" کرمان" و "سيستان و بلوچستان" شديد خواهد بود و در همين مدت در برخي مناطق جنوب غرب "باد و گرد وخاک" و کاهش ديد افقي انتظار مي رود و از بعداز ظهر امروز بتدريج و طي روزهاي سه شنبه و چهارشنبه در استان اي واقع در "دامنه جنوبي البرز" وزش باد قابل توجه خواهد بود.


لازم به ذکر است، طي امروز در استان هاي "کرمان" و" خراسان جنوبي" به سبب بارش شديد باران گاهي با "رعدو برق" و وزش باد شديد،" آب گرفتگي معابر عمومي" و سيلابي شدن مسيل ها پيش مي شود.


گفتنی است، "وضعیت آب و هوا" در استان های "تهران" و"البرز" امروز نیمه ابری ،در ارتفاعات بارش پراکنده بتدریج کاهش ابر و وزش باد پیش بینی می شود.

 

آخرین به روز رسانی سه شنبه, 22 اسفند 1391 09:53

بازدید های امروز

نمایش تعداد مطالب
2255051